Kontakt och öppettider
Vanliga frågor
Här har vi sammanställt vanliga frågorna med svar. Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare: bokning@malmoopera.se
Avvikande öppettider
Följande dagar har biljettkassan stängt, och det gäller mail, telefon och biljettkassan i foajén. Undantag gäller vid föreställning. Då är biljettkassan i foajén öppen 2 timmar innan föreställningsstart för att hantera ärenden kopplade till kvällens föreställning.
Onsdagen 1 maj
Torsdagen 9 maj
Torsdagen 6 juni
Biljettbokningens ordinarie öppettider
Biljettkassan i foajén
Tors-fre: kl 15.00–18.00
Telefonbokningen
Tel: 040-20 85 00
Tis-fre: öppet kl 12.00–14.00,
Mejl: bokning@malmoopera.se
Växel
(ej biljettrelaterade frågor eller föreställningsfrågor)
Ring Malmö Operas växel om du behöver övrig information. Mindre brådskande ärenden kan du maila till oss, så svarar vi så snart vi kan.
Mejl: servicecenter@malmoopera.se
Tel: 040-20 84 00
Foajéns öppettider
Foajén öppnar två timmar innan en föreställning på Storan. Vid konserter och arrangemang i övre foajén öppnar vi dörrarna en timme innan.
Operagrillen
Öppet luncher tis–fre kl 11.30–14.00
Kvällar och helger öppet i samband med föreställningar på Storan.
Avvikelser kan förekomma.
För frågor kontakta:
Mejl: operagrillen@malmoopera.se
Tel: 040-20 84 37
Boka bord
Företagskontakt
Har du frågor om grupp- eller lokalbokning kontakta:
foretag@malmoopera.se